သၾကၤန္ ႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာ
သၾကၤန္ဆုိတာ ဗုဒၶမပြင့္မွီ ကတည္းက ရွိခဲ့တဲ့ လုပ္ငန္းႀကီး တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္ ။ ဘယ္သူကစ,ခဲ့သလဲဆုိေတာ့ " မကၡလိ ေဂါသာလ " ေခါင္းေဆာင္တဲ့ တကၠတြန္းႀကီးေတြ ကစၿပီး ျပဳလုပ္ခဲ့တာလုိ႔
အဆုိရွိပါတယ္ ( သုတၱန္ နိပါတ္ ) ။ တကၠတြန္း ဆရာႀကီးေတြဟာ ျမစ္ထဲကေရကုိယူၿပီး မိမိတုိ႔ ကိုယ္ခႏၶာကုိ ေလာင္းခ်ဳိးၾကသလုိ သူတုိ႔ကုိ ကုိးကြယ္တဲ့ သာဝက , ဒကာ , ဒကာမေတြ ကုိလည္း
သြန္းေလာင္းေပးၾကပါတယ္ ၊ ပါးစပ္ကလည္း " ဒီေရဟာ မေကာင္းတဲ့ ကိေလသာ အျပစ္အနာအဆာ အညစ္အေၾကးေတြကုိ စင္ၾကယ္ေစတယ္ ၊ ေကာင္းက်ဳိးေတြကုိလည္း ရႏုိင္တယ္ " လုိ႔ ေဟာၾကတယ္။
အဲဒီအခ်ိန္က လူေတြရဲ႕ အေတြးအေခၚေတြဟာ မရင့္က်က္ မျမင့္ျမတ္ၾကေသးလုိ႔ အထူးအဆန္း လုပ္ျပ ေျပာျပတတ္တဲ့ လူေတြရဲ႕ စကားေတြဟာ ၾသဇာေညာင္းၿပီး ယုံၾကည္ယူဆ ကုိးကြယ္ ခံၾကရပါတယ္ ။
တစ္ေယာက္ကစ, တစ္ရာဆုိသလုိ လူေတြက တရုန္းရုန္းျဖစ္လာလုိ႔ အဲဒီေရေလာင္းတဲ့ လုပ္ငန္းကုိ " ဥဒက သုဒၶိ က်င့္စဥ္ " ဆုိၿပီး နံမည္ေပးလုိက္ၾကပါတယ္ ။
( ဥဒက = ေရ ။ သုဒၶိ = စင္ၾကယ္ေအာင္ ေဆးေၾကာျခင္း ) ။
တကၠတြန္းႀကီးေတြရဲ႕ ေရေလာင္းလုပ္ငန္းဟာ ေတာ္ေတာ္ ေအာင္ျမင္လာပါတယ္ ၊ သည့္ေနာက္ေတာ့ ဂဂၤါ ၊ ယမုံနာ ၊ ဂယာ ျမစ္ စတဲ့ ျမစ္ႀကီးေတြရဲ႕ ျမစ္ဆိပ္ကမ္းမ်ားမွာလည္း မဏၭပ္ႀကီးေတြ ခမ္းခမ္းနားနား
ထုိးထားၾကေတာ့ စိတ္ဝင္တစား ရွိလာၾကတယ္ ။ ျမစ္ဆိပ္ကုိ မလာႏုိင္ၾကတဲ့ သက္ႀကီး႐ြယ္အုိေတြက သူတုိ႔ကုိ လာေရာက္ ေလာင္းခ်ဳိးေပးဖုိ႔ ေတာင္းဆုိၾကတယ္ ။ တကၠတြန္း ဆရာႀကီးေတြ လာႏုိင္ဖုိ႔ မဏၭပ္ေတြ
ေဆာက္လုပ္ၿပီး ဖိတ္ေခၚကာ ေရေလာင္းခံၾကတယ္ ။ တကၠတြန္း ဆရာႀကီးေတြလည္း ေရခပ္လုိ႔ မႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္လာတယ္ ၊ ေရကုိ အုိးလုိက္ ပုံးလုိက္ မေလာင္းႏုိင္ေတာ့ဘဲ သစ္ကုိင္း သစ္႐ြက္ကေလးေတြ ခ်ဳိးၿပီး
တစ္စက္ ႏွစ္စက္သာ တဖ်တ္ဖ်တ္နဲ႔ ေခါင္းကုိ ရုိက္ေပးႏုိင္ေတာ့တယ္ ။ အဲဒီကစၿပီး ေရဖ်န္း ၊ ေရေလာင္း ၊ ေရငုပ္ျခင္း ဆုိတဲ့ ကိေလသာ စင္ၾကယ္ျခင္း လုပ္ငန္းအမ်ဳိးမ်ဳိးကုိ လူေတြ လက္ခံလာၾကတယ္ ။
ေရငုပ္တာက ပုိၿပီးေတာ့ စင္ၾကယ္တယ္ ၊ ၾကာၾကာငုပ္ႏုိင္ေလ သူေတာ္စင္ျဖစ္ေလပဲတဲ့ ။
( 27th March 2015 က AFP သတင္းတစ္ခုမွာ " ဘရာမာ ပူထရာ ျမစ္ကမ္းနံေဘးတြင္ ဟိႏၵဴဘုရားဖူးမ်ား ေရခ်ဳိးၾကစဥ္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ဖိမိသျဖင့္ လူ ၁၀ ဦးေသၿပီး ဒါဇင္ႏွင့္ခ်ီ၍ ဒဏ္ရာရရွိခဲ့ေၾကာင္း "
ဖတ္လုိက္ရပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ သူတုိ႔ဆီမွာ ယခုအထိ ထုိအယူကုိ စြဲလန္းျပဳလုပ္ေနဆဲဆုိတာ သိရပါတယ္ ) ။
တစ္ေနကုန္ ေရထဲငုပ္ၿပီး လူစည္ကားထူထပ္တဲ့ ေနရာကုိ လာၾကတယ္ ၊ လာပုံက ခႏၶာကုိယ္မွာ ေရညႇိေရေမွာ္ အညစ္အေၾကးေတြ သုတ္လိမ္းၿပီး ဝင္လာၾကတယ္ ။ တစ္ခ်ဳိ႕က ၾကာပန္းခုိင္ေလးကုိ ကုိင္ၿပီးဝင္လာၾကတယ္၊
ကိေလသာကုန္ေအာင္ ေရထဲမွာ တစ္ေနကုန္ေနခဲ့ၿပီး ျပန္လာတယ္ဆုိတဲ့ သေကၤတ တစ္ခုေပါ့ ၊ ( အုိးမဲသုတ္တဲ့ ဓေလ့ဟာ အဲဒီက စခဲ့ပုံ ရပါတယ္ ) ။ ယခုေခတ္ေတာ့ ေရညႇိေရေမွာ္ မကပ္ေတာ့ဘဲ ေကာ္ရည္ဆြတ္ထား
တဲ့ ဆန္ေစ့ေလးေတြ နဖူးမွာကပ္ထားၾကတာ ေတြ႕ရတယ္ ။ ဒီလုိကပ္ထားတဲ့ေန႔ဟာ ကိေလသာ ေတာ္ေတာ္စင္ၾကယ္ေနပါတယ္ဆုိတဲ့ အမွတ္အသားျဖစ္ေၾကာင္း ေလ့လာသိရွိရပါတယ္ ။
( မိမိရဲ႕ မိတ္ေဆြ ဟိႏၵဴ ဘသာဝင္ တစ္ေယာက္ကေတာ့ ေပါင္ဒါမႈန္႔ေရေဖ်ာ္ၿပီး နဖူး , ႏွာေခါင္း တုိ႔မွာ တားထား တုိ႔ထားတာ ေတြ႕ဖူးပါတယ္ ) ။
တကၠတြန္း ဆရာႀကီးေတြဟာ ဗုဒၶပြင့္ေတာ္မမူမီ ေခတ္ေစာကာလကတည္းက ခုႏွစ္ရက္ တစ္ႀကိမ္ ၊ တစ္ခ်ဳိ႕က တစ္ဆယ့္ငါးရက္ တစ္ႀကိမ္ ေရစိမ္ ေရငုပ္ ေရဖ်န္းျခင္းဆုိတဲ့ " ဥဒက သုဒၶိ က်င့္စဥ္ " လုပ္ငန္းကုိ
မဏၭပ္ႀကီးမ်ားထုိးၿပီး လုပ္ကုိင္ခဲ့ၾကလုိ႔ " သၾကၤန္အစ တကၠတြန္းက " လုိ႔ ေျပာမယ္ဆုိရင္ ေျပာလုိ႔ ရပါတယ္ ။ သၾကၤန္ လုိ႔ ေခၚေဝၚျဖစ္လာတာကေတာ့ " သကၤႏၲ " ဆုိတဲ့ ပါဠိကုိ သကၠဋ ဘာသာစကားနဲ႔က်ေတာ့
" သၾကၤႏၲ " လုိ႔ အသံထြက္ပါတယ္ ၊ " သၾကၤႏၲ " ကုိ ျမန္မာလုိ ေမြးစားယူလုိက္တဲ့ စကားအသံထြက္က " သၾကၤန္ " တဲ့ ။ သၾကၤန္ ကုိ အဓိပၸာယ္ ဖြင့္ဆုိလုိက္ရင္ " သကၤႏၲ = ေျပာင္းေရႊ႕ျခင္း " လုိ႔ အဓိပၸာယ္ရတယ္၊
ေျပာင္းေရႊ႕တယ္ဆုိတာ တစ္ႏွစ္ကေန တစ္ႏွစ္ကုိ ေျပာင္းေရႊ ့သြားတာ ၊ တစ္လကေန တစ္လကုိ ေျပာင္းေရႊ႕သြားတာ ၊ တစ္ရက္ကေန တစ္ရက္ကုိ ေျပာင္းေရႊ႕သြားတာ ၊ တစ္မိနစ္ , တစ္စကၠန္႔ စသည္ျဖင့္
စကၠန္႔မလပ္ ျဖစ္ပ်က္ ေျပာင္းေရႊ႕(ေဖာက္ျပန္ ေျပာင္းလဲ) ေနတာေတြကုိလဲ " သၾကၤန္ " လုိ႔ ေခၚႏုိင္တယ္ ။
ဒါေၾကာင့္ ခႏၶာမွာရွိတဲ့ ရုပ္ နဲ႔ နာမ္ ေတြဟာ စကၠန္႔နဲ႔အမွ် ျဖစ္ပ်က္ ေျပာင္းလဲေဖာက္ျပန္ေနလုိ႔ ခႏၶာထဲမွာ အၿမဲ သၾကၤန္ က်ေနတယ္လုိ႔ ဆင္ျခင္ႏွလုံးသြင္းမယ္ဆုိရင္ မြန္ျမတ္တဲ့ သၾကၤန္ အဓိပၸာယ္ေဆာင္ပါလိမ့္မယ္ ။
အဲဒီေနာက္ေတာ့ သၾကၤန္ ဓေလ့ဟာ ျမန္မာႏုိင္ငံကုိ ေရာက္ရွိလာပါတယ္ ၊ ျပဳမူလုပ္ကုိင္တဲ့ ပုံစံ , အေလ့အက်င့္ , လုပ္နည္းလုပ္ဟန္ေတြဟာ သူ႔ေနရာနဲ႔သူ , သူ႔အခ်ိန္အခါနဲ႔သူ ေျပာင္းလဲေဆာင္႐ြက္ လက္ခံ က်င့္သုံး
လာပါေတာ့တယ္ ။ ကုန္းေဘာင္ေခတ္ အယုဒၶယ (ယုိးဒယား) ယခုအခါ ထုိင္းႏုိင္ငံကုိ ျမန္မာတုိ႔သိမ္းပုိက္လုိက္လုိ႔ ထုိင္းမွာလဲ သၾကၤန္ပြဲေတာ္က်င္းပေလ့ရွိပါတယ္ ။
စာဆုိေတာ္ နဝေဒးႀကီးက " မေနာဟရီ ပ်ဳိ႕ " မွာ " ေခါင္းေဆး သၾကၤန္ ၊ မက်န္ မင္းမႈ " လုိ႔စပ္ဆုိခဲ့တဲ့အတြက္ ၊ ေရွးေခတ္ဘုရင္မ်ားဟာ တစ္လတစ္ႀကိမ္ ေခါင္းေလွ်ာ္ (ေခါင္းေဆးမဂၤလာ) ျပဳလုပ္တာကုိ
" သၾကၤန္ေတာ္ " လုိ႔ ေခၚေၾကာင္း မွတ္သားရပါတယ္ ။
လက္ဝဲသုႏၵရ အမတ္ႀကီးက " သာဓိန ပ်ဳိ႕ " မွာ -- " သၾကၤန္ တာကူး ၊ ႏွစ္ဦး ေညာင္ေရ ၊ စာပုေလြခင္း ၊ ပဥၥင္းေတာ္ခံ ၊ စာေရးတံႏွင့္ ၊ ျမစ္ယံပြဲႀကီး ၊ ဆီမီးထြန္းခ်ိန္ ၊ ကထိန္ နတ္က်င္း ၊ ျမင္းခင္းထြက္ဝင္ ၊
သဘင္ မီးပုံး ၊ ဂူလုံး သဲပုံ ၊ ေစ့စုံစီလ်ဥ္ ၊ ဤသုိ႔ယွဥ္သား ၊ လစဥ္ အၿမဲ ၊ ဆယ့္ႏွစ္ပြဲ " လုိ႔ ေရးစပ္ခဲ့တဲ့အတြက္ သၾကၤန္ ဆုိတာ တန္ခူးလမွာ တစ္ႏွစ္တစ္ႀကိမ္ ျပဳလုပ္ေၾကာင္း ေဖၚညႊန္းထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္ ။
ဒီေတာ့ သၾကၤန္ပြဲ က်င္းပၾကတာ ႏွစ္ေပါင္း ၾကာခဲ့ပါၿပီ ၊ ၾကာလာတာနဲ႔ အမွ် သၾကၤန္ဆုိတာ ဗုဒၶဘာသာရဲ႕ လုပ္ငန္းစဥ္လုိ႔ အခ်ဳိ႕လူေတြ ထင္ေနၾကပါတယ္ ။ သၾကၤန္ကာလ ေရာက္လာၿပီဆုိရင္ သၾကၤန္ကုိၾကဳိတဲ့
ပန္းအုိး (အတာအုိး ) ေလးေတြကုိ မျဖစ္မေန ျပဳလုပ္ေလ့ရွိပါတယ္ ။ ႏွစ္ေဟာင္းက မေကာင္းတဲ့ အညစ္အေၾကးေတြကုိ သၾကၤန္ေရနဲ႔ ေဆးရင္ ေျပာင္တယ္လုိ႔ လူအခ်ဳိ႕ ယူဆထားပါတယ္ ။ ဗုဒၶဘာသာ အယူအဆ
နဲ႔ေတာ့ လုံးဝ မကုိက္ညီပါဘူး ၊ ဗုဒၶဘာသာမွာ မေကာင္းမႈ အညစ္အေၾကး (ကိေလသာ) ေတြကုိ " မဂၢင္ေရ " နဲ႔ ေဆးမွ ေျပာင္ႏုိင္ပါတယ္ ။ ယခုေခတ္မွာေတာ့ သၾကၤန္ေရေလာင္းရင္း မေကာင္းမႈေတြ တုိးေနပါတယ္ ။
" ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈ အတာေရသဘင္ " လုိ႔ ေခၚေဝၚ ေျပာဆုိ ေနၾကေပမယ့္ ဗုဒၶဘာသာယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ေတာ့ ဆန္႔က်င္ေၾကာင္း နားလည္ထားဖုိ႔ လုိပါတယ္ ။ တကၠတြန္း က်င့္စဥ္ကေန ဆင္းသက္လာတဲ့
လူတုိ႔ျပဳလုပ္ေလ့ရွိေသာ ထုံးတမ္းစဥ္လာ တစ္ခုသာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သတ္မွတ္ၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ယခုေခတ္မွာေတာ့ ျမန္မာလူမ်ဳိးတုိ႔ရဲ႕ ေပ်ာ္ပြဲ ရႊင္ပြဲ အတာေရသဘင္ပြဲ အျဖစ္ ႏွစ္ျခဳိက္ေက်နပ္စြာ
ဆင္ႏႊဲ ေပ်ာ္ပါး ေဆာ့ကစားေနၾကတဲ့ ေပ်ာ္စရာအေကာင္းဆုံး ပြဲေတာ္ႀကီး ျဖစ္၍ေနပါၿပီ ။
တစ္ခ်ဳိ႕ေတြကေတာ့ သက္ႀကီး႐ြယ္အုိေတြကုိ ေခါင္းေလွ်ာ္ ၊ ေရခ်ဳိး ၊ ေျခသည္းလက္သည္း လွီးေပးတာေတြ ၊ သြားေရာက္ ကန္ေတာ့ၾကတာေတြ ၊ ငွက္ကေလး ငါးကေလးေတြ လႊတ္ၾကတာေတြ ၊ စတုဒိသာ
ေကြၽးေမြးၾကတာေတြ စတဲ့ ကုသုိလ္အမႈေတြ ျပဳၾကတာကေတာ့ ၾကည္ႏူးစရာ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြျဖစ္ပါတယ္ ။
ေနာက္တစ္ခုက သၾကၤန္ရက္မွာ သိၾကားမင္း လူ႔ျပည္ဆင္းတယ္ လုိ႔ ေျပာဆုိေနၾကပါေသးတယ္ ။ အမွန္ေတာ့ သိၾကားမင္း မဆင္းပါဘူး ၊ ေထရဝါဒ ပိဋကတ္ ပါဠိေတာ္ေတြမွာ လုံးဝ မပါ ပါဘူး ။
ဗုဒၶဘာသာရဲ႕ အယူဝါဒ လုံးဝ မဟုတ္ပါဘူး ။ " အဂုတၱဳိရ္ ပါဠိေတာ္ ၊ တိကနိပါတ္ ၊ စတုမဟာရာဇသုတ္ " မွာ ဘုရားရွင္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့တာ ရွိပါတယ္ ။
" လဆန္းပကၡ ရွစ္ရက္ နဲ႔ လဆုတ္ပကၡ ရွစ္ရက္ ေျမာက္ေန႔ (ဥပုသ္ေန႔) ေတြမွာ စတုမဟာရာဇ္ နတ္မင္းႀကီးေလးပါးရဲ႕ အလုပ္အေကြၽးနတ္ေတြ လူ႔ျပည္ ဆင္းၾကတယ္ ၊ လဆုတ္ပကၡ တစ္ဆယ့္ေလးရက္
လကြယ္ေန႔ေတြမွာ နတ္မင္းႀကီးေလးပါးရဲ႕ သားေတာ္နတ္သားေတြ လူ႔ျပည္ဆင္းၾကတယ္ ၊ လဆန္းပကၡ လျပည့္ေန႔ေတြမွာ နတ္မင္းႀကီးေလးပါးကုိယ္တုိင္ လူ႔ျပည္ဆင္းၾကတယ္ ၊ သူတုိ႔ဘာလုိ႔ လူ႔ျပည္
ဆင္းၾကသလဲ ဆုိေတာ့ လူသားေတြ မိဘကုိ လုပ္ေကြၽးၾကသလား ၊ ဥပုသ္ေစာင့္ၾကရဲ႕လား ၊ ကုိယ္က်င့္တရား ေကာင္းၾကရဲ႕လား ၊ စသည္ျဖင့္ စုံစမ္းၾကၿပီး တာဝတိ ံသာ သုဓမၼာ ဇရပ္ နတ္သဘင္မွာ
တင္ျပၾကရပါတယ္ ၊ လူသားေတြ ကုသုိလ္မ်ားျပဳလုပ္ၾကၿပီး နတ္ျပည္မွာ နတ္မ်ားျဖစ္ေစခ်င္လုိ႔ လူသားေတြကုသုိလ္ျပဳလုပ္ႏုိင္ေအာင္ အၿမဲႀကံေဆာင္ လုိလားေနၾကပါတယ္ " လုိ႔ ပါရွိပါတယ္ ။
သိၾကားမင္း လူ႔ျပည္ဆင္းၿပီး တရားမေစာင့္တဲ့သူေတြကုိ ၿခိမ္းေျခာက္တဲ့ ျဖစ္ရပ္ ရွိခဲ့ဖူးပါတယ္ ၊ ကႆပ ဘုရားရွင္ သာသနာ ဆုတ္ယုတ္လာေတာ့ ဗာရာဏသီ ျပည့္ရွင္ ဘုရင္ဥသိန မင္းနဲ႔တကြ
ရဟန္းရွင္လူ ျပည္သူအမ်ား တရားမေစာင့္ၾကေတာ့ဘူး ၊ မေကာင္းမႈ ဒုစရုိက္ေတြနဲ႔ပဲ အသက္ေမြးေနၾကတဲ့အတြက္ ေသတဲ့သူတုိင္း အပါယ္ေလးဘုံကုိ ေရာက္ေနၾကတာမို႔ နတ္ျပည္မွာ နတ္သမီး နတ္သား
အသစ္မရွိသေလာက္ ေျခာက္ေသြ႕ေနပါတယ္ ၊ ဒီအခါ သိၾကားမင္းက လူ႔ျပည္ေလာကကုိ ၾကည့္တဲ့အခါ သာသနာေတာ္ ဆုတ္ယုတ္ေနၿပီး လူသားေတြ ကုိယ္က်င့္တရား ပ်က္ျပားေနၾကတာ ျမင္လုိ႔
မာတလိနတ္သားကုိ ေခြးနက္ႀကီးေယာင္ ဖန္ဆင္းေစၿပီး ၊ သိၾကားမင္းက မုဆုိးအသြင္သဏၭာန္ နဲ႔ လွည့္လည္ၿခိမ္းေျခာက္ေတာ့မွ ဥသိနမင္း နဲ႔ တကြ ျပည္သူအမ်ား ေၾကာက္႐ြံ႕ၿပီး တရားေစာင့္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ။
( ဇာတက ၊ ပ ၊ ၂၄၈ ၊ ၉ ) ။ ဤသည္ကုိ ရည္ညႊန္း၍ အခ်ဳိ႕သူတုိ႔ သိၾကားသာသနာ လုိ႔ သုံးႏႈံးေနၾကတာပါ ။ သိၾကားသာသနာဆုိတာလဲ လုံးဝမရွိပါဘူး ၊ ဘုရားရွင္သာလွ်င္ သာသနာထားလုိ႔ရတာပါ။
ရယ္စရာ အေနနဲ႔ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ ဒီေန႔ေခတ္မွာ သိၾကားမင္းက ဘာလုိ႔ ဆင္းလာၿပီး မေျခာက္လွန္႔ေသးတာလဲလုိ႔ ေတြးၾကည့္ရရင္ အခ်ိန္မတန္ေသးလုိ႔ျဖစ္မွာပဲလုိ႔ သေဘာရပါတယ္ ။
ေနာက္တစ္ခုက သိၾကားမင္း လာစရာမလုိေအာင္ ေနရာတကာမွာ စစ္မက္ေတြခင္းက်င္းေနၾကတယ္ ၊ ေရာဂါထူး ၊ ေရာဂါဆန္းေတြ အမ်ဳိးမ်ဳိး ျဖစ္ေနၾကတယ္ ၊ ရာသီဥတုေတြ ေဖာက္ျပန္ၿပီး
လူေတြဒုကၡေရာက္ၾက ၊ သီးႏွံရိကၡာေတြျပတ္လပ္ၾက ၊ ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးျဖစ္ၾကနဲ႔ ကပ္ႀကီးအကုန္ဆုိက္ေနၾကတယ္ ၊ ဒီလုိသာစခန္းဆက္သြားေနမယ္ဆုိရင္ မၾကာခင္ ကမ႓ာႀကီးပ်က္ကိန္းၾကဳံၾကရမွာပါ။
ဘယ္သူတရားပ်က္ပ်က္ ကုိယ္မပ်က္ရေအာင္ ထိန္းသိမ္းႏုိင္ၾကမယ္ဆုိရင္ ဒီကပ္ႀကီးေတြက လြတ္ေျမာက္ရၿပီး အနည္းဆုံး နတ္ျပည္မွာ သြားေရာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ႏုိင္ၾကမယ္လုိ႔ ယူဆမိပါေၾကာင္း ။ ။